Praktyki – Recepcjonista w 5-gwiazdkowym hotelu en Costa Brava

Wyślij nam swoje CV i przygotuj się na pierwszą rozmowę rekrutacyjną

Zarejestruj się za darmo w kilka sekund!






Szczegóły i dostępność oferty praktyk


Informacje o firmie proponującej praktykę:

<

Położony na pięknym wybrzeżu Costa Brava, ten 5-gwiazdkowy hotel stał się ikoną regionu pod względem jakości, luksusu oraz usług. Od wielu lat jest on również miejscem docelowym dla studentów z całej Europy, którzy mają jeden cel: nauczyć się pracować w luksusowym hotelu.

Firma ta należy do renomowanej sieci hoteli w Hiszpanii i jest znana z bardzo korzystnych warunków, które oferuje swoim praktykantom: wszyscy studenci otrzymują wynagrodzenie, zakwaterowanie i darmowe posiłki.

Praktyki na recepcji, praktyki w restauracji, praktyki w kuchni: zakres ofert, które hotel ma do zaproponowania jest szeroki a szkolenia, które oferuje są wysokiej jakości, dzieje się to m.in. za sprawą zespołu składającego się z ekspertów, którzy to od wielu lat współpracują i wspomagają studentów, osiągając wspaniałe wyniki.


Obowiązki w trakcie praktyk:

Ta płatna praktyka na recepcji 5-gwiazdkowego hotelu ma na celu ukazanie studentowi warunków pracy w środowisku luksusowej turystyki, gdzie skupiać się będzie na zadaniach związanych z obsługą klienta w różnych językach, zarówno na recepcji, jak i w Spa.

– Obsługa klienta w różnych językach.

– Udzielanie informacji turystycznej

– Przyjmowanie nowych gości: check-in.

– Rejestrowanie wymeldowania check-out.

– Organizowanie i aktualizowanie rejestru zajmowanych pokojów

– Informowanie zarządu, PR lub zespółu handlowego o przybyciu gości.

– Upewnianie się, że dysponujesz wszystkimi potrzebnymi materiały do ​​pracy, w przypadku gdyby ich brakowało, poinformować kierownika lub jego zastępcę

– Rejestrowanie incydentów, wiadomości i komentarzy klientów.

– Informowanie klientów o wszystkich hotelowych usługach, opłatach oraz harmonogramach w każdej chwili

– Uczestniczenie w posiedzeniach wydziału

– Kontrola oraz nadzór nad obszarem, w którym odbywa się praca

– Informowanie przełożonych o jakichkolwiek problemach lub braku czystości na recepcji.

– Utrzymywanie miejsca pracy w czystości i porządku.


Wymagania:

Wykształcenie

Turystyka, Hotelarstwo, Filologia, Komunikacja, Stosunki Międzynarodowe

Znajomość języków obcych
Hiszpanski – B1
Angielski – B1
Francuski – B1
Doświadczenie
Mile widziane doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem, w hotelu lub w turystyce
Znajomość programów
MS Office, Internet
Inne wymagania
Życzliwość oraz pogodne usposobienie

Informacje

Miejsce
Costa BravaHiszpania
Wynagrodzenie

300€/miesiąc

Zakwaterowanie i posiłki

Czas pracy

5 dni w tygodniu

8h dziennie (ciągły albo dzielone zmiany)



Opinie praktykantów





Wyślij nam swoje CV i przygotuj się na pierwszą rozmowę rekrutacyjną

Zarejestruj się za darmo w kilka sekund!


Free WordPress Themes, Free Android Games